Štampa na tekstilu



Osnovna prednost digitalne štampe na tekstilu nasuprot tradicionalnom pristupu, koji najčešće podrazumeva sito štampu, je pre svega brzina realizacije. U slučaju direktne štampe, onog trenutka kada je dizajn spreman i pripremljen za štampu, sama štampa jedne majice traje svega par minuta.  Indirektna metoda, štampom na easyprint foliji, je nešto složeniji postupak, ali je takođe daleko brži od svih tradicionalnih pristupa.

Želite jedinstvenu promociju Vašeg biznisa, bez toga da liči na bilo kakvu do sada? Odličan način za to jeste da štampa na košuljama, tekstilnim torbama ili majicama. Možete se odlučiti za bilo kakav font slova, slike, oblike i varijante boja. To daje mogućnost da promovišete preduzeće ili drugu aktivnost: izaberite da štampa na majicama bude u vidu logotipa, motivacione poruke ili neki drugi željeni ključni deo Vašeg poslovanja.Štampa na duksericama, majicama i srodnim predmetima je vrlo ekonomično i finansijski isplativo rešenje za promociju vašeg biznisa Ono što je odlično, jeste da su savremene boje vrlo trajne, I ne menjaju se tokom vremena. Postoji mogućnost izbora jedne, nekoliko boja ili čitav niz. Savremena izrada daje odlične mogućnosti da danas poručite štampane predmete, a već u kratkom roku imate vaše promotivne proizvode na raspolaganju.

 

Nudimo Vam kvalitetnu štampu na

  • majicama,
  • štampa torbama,
  • štampa na kačketima,
  • štampa na košuljama,
  • duksericama i
  • mnogim drugim predmetima od tekstila.

Bez obzira na to što prodaja majica sa natpisima nameće novčani izdatak koji nije visok, rezultati i zadovoljstvo koje daje osobama kojima se daruju su ogromni. Uz to, štampa na majicama danas je vrlo razvijena, savremena i kvalitetna, pa daje mnogo veći poklon i efekat u poređenju sa cenom. Ljudi vole poklone – bilo za veći obim kupovine, proslave važnih datuma, nagradne igre i slično. Samim tim, jasno je da će svaka majica sa natpisom za muškarce ili žene biti dobrodošla, posebno kao besplatan dar. Tim aktivnostima, često postaju lojalni potrošači, dobavljači i drugi saradnici, kada uvide da kompanija misli na njih, neguje saradnju i učvršćuje poverenje.
Štampa na majicama u svrhu reklamiranja je dobar način prodiranja do ciljnih tržišnih segmenata, grupa i javnosti generalno. Čak i ko ne nosi majicu, videće drugu osobu koja nosi, pa to može uticati na razvoj interesovanja, što je prvenstveni efekat reklamiranja. Majice sa natpisima postoje dugi niz godina, i to od klasičnih belih sa crno-belom štampom, do današnjih nešto inovativnijih i savremenijih. Danas, majice sa natpisima kreiraju se u najrazličitijim modelima: raznih boja, sa trodimenzionalnim ilustracijama, unikatnim logotipima, neverovatnim spektrom boja i specijalnim ispisivanjem slova. Jednostavan su način da kompanije dođu do poznatosti u širokim masama ljudi. Uz vrlo nisku cenu, omogućavaju štampu velikog broja komada, što predstavlja upravo jedan od najpovoljnijih načina reklamiranja.